czwartek, 19 marca 2015

Początek

Witajcie. 
Postanowiłam założyć ten blog, aby pomóc sobie i być może zmobilizować kogoś do podjęcia wspólnej walki o piękną sylwetkę. Swoją przygodę z odchudzaniem zaczęłam rok temu. Wtedy też zdecydowałam się na wizytę u dietetyka. Nie byłam silna, odpuściłam po dwóch miesiącach i kilogramy wróciły jak bumerang. W grudniu podjęłam się kolejnej próby i tak trwa to do dziś- na szczęście z większą wiedzą i determinacją. Na dzień dzisiejszy waga wskazuje -11kg.Oczywiście przede mną jeszcze bardzo wiele pracy, dlatego chciałabym potraktować pisanie jako motywację. Będę starać się dzielić wiedzą, przepisami na zdrowe posiłki oraz motywować innych do działania. Mam nadzieję, że znajdę choć małe grono odbiorców, które również będą wspierać mnie, ponieważ ja również tej motywacji potrzebuję.
Miłego dnia! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz